måndag 5 juli 2010

OK!


Man kan inte styra allting som händer här i livet.

Jag saknar min Förra kombo väldigt mycket.

I morgon Eclipse på bio i Mora med flickorna, ska bli trevligt. Sedan besök hos Honey Bynns päron i Orsa :)

Känner mig lite stressad över alla papper som ska in angående visum men snart är jag på plats i Sthlm o kan fixa allt jag behöver fixa.

Jag kan inte styra allting som händer här i livet.

Det ska bli tråkigt att lämna stället jag är på nu, trivs väldigt bra här uppe med alla små söta tonåringar. Dem får en att minnas tillbaka på den tiden i ens liv då allt kändes så svårt men samtidigt var man så gammal att man kunnat klara sig själv i allt man gjorde. En fin, spännande och lärorik tid i livet.

Stor del av mitt år som 15, min alldeles egna MES.


Som vinden vaggar träden till sömns ska jag nu in i natten låta mig vaggas
av mina tankar om framtiden.


Godnatt!


12°c Transtrand
28°c Taiwan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar