fredag 23 juli 2010

löv - löv - löv

Idag har jag besökt läkaren för att få remisser som behövs till mina visum förberedelser. För att få stanna längre än 6 månader behöver vi en läkarundersökning och lite till. I morgon ska jag åka o runtka mina lungor och kolla upp min HIV status. Även fast man vet att man inte bär på några smittor så lyckas ändå nervositeten knacka sig in i magen, konstigt.

Har haft äran att ha min kära ex kombo på besök i hela två dagar och två nätter. Vi har lyckats få mer färg och även Jo har lyckats få bort sin bonnabränna, mycket lyckat. I morgon kommer Daniella och hälsar på :D

Idag blickar jag upp mot himlen och ser moln som liknar oändligheten. Dem tar aldrig slut, det kommer bara fler o fler och skapar mönster, skapar konst. Jag blickade upp o kände mig stor i mig själv, i jämförelse med vinden molnen och jorden är jag inte så stor men jag såg storleken i min vilja att utvecklas. Molnen fick mig att känna storhet. Jag kan göra allt, allt som jag vill om jag själv tror på det tillräckligt och om det inte strider mot jordens natur. Skapa mönster, skapa konst. Liksom molnen kan jag utöka, i min kunskap i mitt jag i mitt liv.

Tänk vilken insikt! Tack molnen.


21° Stockholm

26° Taiwan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar