torsdag 15 juli 2010

Jag är bränd!

Jag är brun till hyn alltid men idag har jag blivit ännu brunare och rödare och lyckades bränna mig på min lilla näsa och i pannan. Detta händer mig inte ofta måste jag säga så det är kanke bara att välkomna när namn sätter på sig solskydsfaktor 6 och tror det ska hjälpa i 30° värme. Icke sa Nicke!

Min vackra ex kombo knackade försiktigt på min dörr i morse kl 09.30 ca. VÄLKOMMEN! Det var underbar att träffa dig igen. Känns skönt att veta att tiden går men vår relation består, det gör mitt jag glatt.

Vi är inte märkena vi bär på våran kropp.

Märkena som försöker tala om för oss vem som är mer värd.

Vi bär alla samma märke i Guds ögon. Märket Ögonsten!

Jag har hört att det ska vara det dyraste märket av dem alla. Dyrast på så sätt att man måste offra sitt liv och sin tid för att märket ska synas.

Vid ett tillfälle i ditt liv säger du, jag vill följa och med de får du en stämpel, stämpeln Guds utvalde och som gåva får du den heliga anden. Den ande som finns för dig när du är i knipa eller behöver en hand att hålla.

Var sätter sig då detta märket; Ögonsten?!

Vid kroppens medelpunkt, vid hjärtat.



LOVE to my girls in the Transtrand och till min kära och trogne vän Arvidden!


Min högt älskade mor.


23° Stockholm
26° Taiwan

2 kommentarer:

  1. dagdrömde idag om att sola och bada med dig. snart är du hemma igen och nu har du en fantastisk uppgift att genomföra. LOVE

    SvaraRadera