fredag 3 september 2010

Vi har kamrater att leka med!

Jennie, Ellen, Princesse B


Har haft vårt första besök hemma idag. Vi berättade om Svenska Kunga huset i två hela timmar, det var fantastiskt. Min goda vän Mandy Pandy av mig i gåva som jag fick på flygplatsen en bok om Viktorias och Daniels bröllop. Det är en helt underbar bok TACK TACK TACK TACK du vackra. I övrigt har det vart så sjukt varmt idag, trodde jag skulle dö där mitt på dagen, men jag smörjer in mig noga med solkrämen och bär på ett paraply var gång jag är i solen så det kommer nog gå bra.

Bästa på hela dagen var då vi besökte vår engelska grupp som bestod av ett tio tal äldre kvinnor mestadels hemmafruar som vill lära dig bättre engelska. Vi skrattade tillsammans i en hel timme. Helt fantastiska människor Gud satt på denna jord!



Böneämne: Tacka för de fina kamraterna vi träffat idag. AMEN

27° Taiwan
10° Stockholm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar