torsdag 29 september 2011

Torsdag torsdag torsdag

Detta med planering är inte min starka sida när det kommer till att förbereda olika saker. I morgon bär det iväg till Eskilstuna och ett gymnasium där jag ska prata lite om; Varför vi ber?! Det ska bli roligt, ett tacksamt ämne lika mycket som det är viktigt. Utan bön ingen kommunikation och utan kommunikation blir det väldigt lätt missförstånd så bönen är ett av det viktigaste medel vi fått av Gud till god kommunikation. (Vet inte om det är grammatiks fel att ha ett långt ord tre gånger i en mening; den som bryr sig får stå ut).

För övrigt så har min torsdag känts som en lördag en onsdag och en söndag i ett, hur det är känslomässigt kan man ju fundera över. Lördag för att jag har fått skratta och sjunga och det hör lördagar till. Onsdag för det känts som mitten av veckan (haha, det är ju torsdag som är
mitten på veckan egentligen..) Och söndag för det har legat ett lugn över denna dagen.

Jag har tänkt mycket på oss den senaste tiden. Hoppa ni alla har det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar