tisdag 6 september 2011

Som en boll kommer jag tillbaks till dig

Efter en lång väntan av både mig och andra så har jag nu kommit fram till att just i dag ska jag blogga om livet. Jag bor numera i Stockholm, Rinkeby. Har dock inte adress ändrat ännu av ren slapphet men det är på G. I vissa avseenden är jag som en igelkott, utåt sett taggig men inåt sett seg och mysig. Vad menar jag med det kanske ni nu undrar. Med en enkel förklaring; jag vet inte...

Grannar som trampar hårt
Grannar som talar stort
Grannar som älskar slöja
Grannar som inte äter gris
Vad ger livet för njutning om vi alla vore lika
Vad ger livet dig om du omger dig med samma sort
Jag älskar min grannar, trotts hårda stamp och stora ord
och jag ska göra allt för att vara och förbli en bra granne.
Du vad jag älskar mina grannar!!

Ps, fråga mig om detta efter några nätter utan sömn, hoppas hoppas hoppas på att det inte blir så ;)

Med kärlek i hjärtat till mina medmänniskor säger jag här med god natt! Ai Loen du fattas mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar