söndag 11 september 2011

Manligt är inte kvinnligt

Efter en dag i stillhet bjöd sen kvällen på en härlig grillning i mörkret vid en liten insjö men två av mina favorit herrar. Efter en stund av fina samtal god mat och härliga skratt och självfallet blå eld så begav jag mig tillbaka till min bonig som jag för övrigt trivs riktigt bra i. Mina tjejer är varma och omtänksamma. Jag har fått tre gula blommor på mitt bord som sprider ljus i rummet. Jag har även fått upp mitt fin fina Taiwanesiska paraply på väggen med en lampa bakom. Jag trivs så bra i mitt nya rum!

- Varför går ni kristna till kyrkan varje söndag?
- För att fira att Jesus uppväcktes från det döda. Jag ser det som en fin fest att få dela med mina vänner och familj i Kristus varje söndag, det ligger en stor glädje i det.

Frid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar