onsdag 1 december 2010

Julkonsert den 25 december

Hej Kära medmänniskor!

Jag och Ellen ska den 25 december hålla en Julkonsert här i Taiwan med vänner från trakten och nya vänner i Herren och utanför. Vår vision med denna konsert är att Ekumeniken i vår stad ska öka. Vi har många vänner i många olika kyrkor som många av dem är väldigt små. Så vi tänkte, varför inte slås ihop till en härlig julkonsert, så nu blir det så. Vi är mycket glada över detta. Men som för alla projekt man gör oavsett plats på jorden behövs det pengar. De pengar vi rör oss på nu är pengar från egen ficka och den blir snabbt tom då vi arbetar utan lön.

Min fråga är därför om ni skulle vilja vara med och stödja detta projekt?

Det är väldigt billigt här och med 25 svenska kronor kommer vi långt! Om du vill vara med och bidra med 25 kronor (eller mer) så svara till mig i ett meddelande över min mail (princesseblanche.ona@gmail.com) så kommer jag med mer uppgifter!

Var annars gärna med i bönen inför och under.

Varma hälsningar från ett nu höstigt Taiwan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar