söndag 12 december 2010

Ett skratt förlänger själens liv.


Det finns så många sätt att forma ett liv. Det jag väljer idag kan vara fel i morgon. Den vägen jag vandrat på i år kan vara rätt vid nästa krök. Ingen kan säga att livet blir som man tänkt sig men alla kan säga att trotts allt så slutade det ändå bra. Om; om vi vandrar i I hans namn.
Idag är jag här, vandrandes genom livet till fots. Inte känner jag varje sten, inte vet jag om vägen är den rätta efter nästa krök. Men det jag vet, det är att han vandrar vid min sida i varje steg jag tar. Kanske är det att säga att vägen vid nästa krök är den rätta. Kanske är det att säga att vägen jag går är min väg. Jag vet inte. Men jag är välsignad i mitt val. Mitt val att vandra i Taiwan.

3 kommentarer:

  1. Hej min fina prinssesa<3 Det var precis det jag behövde höra idag! Tack! Hoppas du har det bra och jag saknar ditt varma skratt så sjukt mycket. Ses när du kommer hem <3 Kramar emmely!

    SvaraRadera
  2. goooooooooooooood juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul

    SvaraRadera
  3. goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooodddddddddddddd jjjjjjjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuullllllllllll

    SvaraRadera