torsdag 7 juli 2011

Tilda & Liam

I mitt huvud snurrar dessa två omkring. Vad vore inte livet med två egna som dessa. Jag drömmer och hoppas! Under tiden får jag 27 stycken 13-14 åringar. Dem är så duktiga på att ge kärlek, dom vet verkligen hur man älskar vilket gör mig helt fylld av lycka. Här om dagen blev två av dem tillsammans, två av mina favoriter. Men denna dagen började med min första stora utskällning. När jag vaknar så kommer jag inte ut ur huset. Ingången var täckt med gladpack, toalettpapper och smör. Inte nog med det så hade jag planerat in en sovmorgon men kom på mitt i natten att jag hade dag- juouren vilket innebär att man håller koll på vart alla ska och när plus att man ska hålla i morgonandakten. Men Gud använder mig och det gör mig glad. Jag fick ihop en härlig morgonbön tillsammans med honom, Tack Tack Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar