måndag 8 november 2010

Älgkorven på posten

Jag åt upp halva korven på mindre än 10 min och korven var stor. Så sjukt gott. Jag älskar dig A! Kunde inte ha fått något bättre på posten idag.

IKEA och Peter och högljuda barn på engelskan har stått på schemat idag. Det har vart en mycket fin dag och jag ska strax lägga mig för att slumra. Jag drack min första julmust och det går att köpa Glögg på IKEA, julmyset är räddat. Jag fick en krokodiltår i ögat mitt, varpå Ellen säger "Blanche du måste få din mens snart..." Humörsvängningar hör till vardagen just nu för lilla mig ;)


Ellen Peter Blanche

I Lördags tillbringade vi hela dagen i huvudstaden Taipei med Sherri vår vän från USA. Det var en så sjukt trevlig stund vi hade tillsammans trotts veckans trötthet som knackade på rätt ofta.
Vi besökte historiska platser och fann en härlig resturang som fyllde våra sinnen.





I morgon Fyller jag 23 år. Det känns lite konstigt att det är i morgon, dagarna har gått så fort men så är det iaf. Äldre ska jag ju bli så varför inte i morgon. Planerna för den 25 december och vår julkonsert/ lovsångsafton har vi satt igång med vilket känns jätte roligt. Ska bolla lite med Tarzan, gitarristen som vi ska spela med bland annat i morgon och hoppas han tycker det låter bra. Be för oss och be för denna konsert. Tack på förhand.

Puss & godnatt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar