tisdag 17 augusti 2010

Vart ska jag börja?!

Frizon, Visum, Sjukdom

Visum: Nu har vi fått våra visum, det känns helt underbart. Ellen har redan sitt i handen och Blanche ska hämta ut sitt på onsdag så nu är det bara att sätta dig på flyget.

Frizon: Härligaste och knäppaste platsen på jorden. Tillbringat den med vänner och nyfunna vänner som värmde mitt hjärta väldigt mycket. Ma och Jo, Ju och hela gänet i Världens tält, S och hans härliga gäng från hans hemstad och hans fina bror. Ellen Pellen, underbar tös. Och killen jag köpte på en marknad, intressant snubbe det. Tack för den tiden människor. Frizon gav en känslan av att alla gåvor från Herren blev använda på en och samma plats, dagarna var så fulla och rika av kärleken och omtanken från alla håll.

Sjukdom: Jag blev under veckan sjuk. Huvudet exploderade ock kroppen blev trött men jag har stått på benen och nu har sjukdomen snart vandrat ut ur kroppen.

18° Stockholm
31° Taiwan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar