onsdag 4 augusti 2010

Hallå!

Idag har dem kommit! Mina glasögon. Jag har invigt dem med en trevlig middag o underbara människor o en sommar promenad. Jag tror jag kommer trivas i dem. Trodde jag skulle känna mig som Steve Urkel. Han är ju en av de härligaste personerna som någonsin entrat TV:n så helt fel att likna honom är det ju inte, det är min slutsats efter jag fått brillorna :D

Steve Urkel

Bernt & Blanche

Blanche & Julia


Mandy Pandy, here you have, vad tycks?

Snart är S hemma. Jag har saknat att ha honom i Sverige. En av de finaste killarna jag känner. Han ska komma på middag innan jag flyttar det tycker jag om.

Dagens viktiga: Jag har skickat in mina visumpapper. Snälla be för att vi kommer få visum innan vi åker, är lite nervös över att det kommer bli problem. Men det ska det inte bli.
Det känns roligt att det snart är här. Jag är JÄTTE JÄTTE nervös men börjar känna entusiasmen i kroppen. Vilken underbar gåva att kunna åka ut såhär. Fabulous!

Vackraste månen i natt jag skådar med ögon som ser klart.
Inget sudd och inga repor jag tror jag nått den vackra punk som kallas klarsyntet.

14 ° Stockholm
29° Taiwan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar