lördag 28 maj 2011

The runaway Bride

Finns det en rätt person för alla?
"Nej det tror jag inte, attraktionen är vilseledande och den kan ofta leda fel."

Du måste känna dig själv innan du kan känna någon annan vilket leder till att du måste älska dig själv innan du kan älska någon annan helt och fullt.

Varför springer du?
För att slippa finna mig själv...

Ibland kan jag fråga mig varför inte jag har hittat den som jag ska gifta mig med. Vet ni vad jag svarar till mig själv dessa dagar?! För att du förmodligen inte vart redo helt och fullt.

"Jag garanterar att det blir tufft och att vi båda vid något tillfälle kommer vilja lämna allt.
Men jag garanterar också att om jag inte frågar så kommer jag att ångra mig för resten av mitt liv. För jag vet att i mitt hjärta är du den rätta."

"Låt era olikheter stärka ert äktenskap"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar