söndag 22 maj 2011

Ingenting är omöjligt det är bara att fortsätta framåt!

Idag har det varit sång för hela slanten. Två mässor och massa kärlek. Det har varit en fantastisk dag och en fantastisk helg. I veckan ska jag bli långhårig vilket jag har väntar på i ett år och sex månader så nu är jag glad! :D Jag funderar på om jag ska satsa på teatern och sången eller om det för alltid kommer att bli bara en dröm. Den är egentligen inte omöjlig att genom föra men tror inte mitt hjärta vill helt och fullt. Någonting jag får känna vidare på helt enkelt.

"Du föds som vinnare; det var du som var snabbast..."
Ara Abrahamian

"Du är i den perfekta åldern Blanche, du är varken för gammal eller för ung. Människor tittar på dig och säger, henne vill man ha..."
David Folkesten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar