måndag 23 maj 2011

"I have a crush on you"

Jag sitter och lyssnar till Stacey Kent och njuter av ännu en dag i livet. Trött efter helgen med all musik och glädje inväntar jag nu orken att ta mig till sängen. Det finns otroligt mycket att vara tacksam över här i livet. Jag kanske bli Sydney bo till hösten om den dörren inte stängs. Vet inte riktigt vad jag hoppas på men det känns härligt att ovissheten ligger i luften. Livet blir bra spännande då. Kanske inte alltid men jag får njuta av det så länge jag känner så.

I afton har jag haft min hemgrupp på besök, det har varit riktigt trevligt. Härliga tjejer och trevliga samtal. Mödrar är dom allihopa och jag njuter av att höra dem samtala om sina familjer och deras hem och planer, det får mig att hoppas mer..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar