tisdag 29 mars 2011

Hey Ai Loen!

Jag ser på Scrubs och gråter. Varför frågar ni er. Jag saknar Ellen i afton, Scrubs kommer nog alltid att påminna mig om henne.

Mitt hår har blivit stort, om jag fönar det efter jag duschat, det är roligt. Men jag längtar ändå till den dagen då jag har råd att göra flätor. Med långt hår känner jag mig lite kvinnligare även om det inte sitter i håret.

Jag skriver om livet och om dess innehåll. Försöker sammanfatta händelser som påverkat. Jag är 23 år och har för andra gången mellanlandat hos min mor. Är det ok? I nästan alla andra kulturer utom den svenska bor folk hemma tills dem gifter sig. Så det är väl ok tycker jag. Mamma är inte så tokig ändå. Vi tar hand om varandra och det är ju trevlig att ha någon att komma hem till. Nu ska jag lägga mig till sängs, eller bäddsoffa för att vara mera exakt. Men jag klagar inte, jag har i alla fall någonstans att sova.

På åter återseende!

1 kommentar:

  1. Ho gon zhu!!! Åh, scrubs! Har precis skickat ett mejl till dig. Det är sakna sessan dag idag. Pax för att jag vill bidra till flätorna, som du har längtat! jag är fullt seriös! jag kan se det som en investering på nått sätt! ;) det är mycket vatten här, vilket gör mig konstant kissnödig, konsigt? ja en aning. men du, man kan nästan räkna dagarna tills jag är hemma nu. kolla säsong 8 på scrubben, högklassig humor!! puss kära du

    SvaraRadera