fredag 16 december 2011

Tack & Farväl

Dem senaste nätterna har inte jag kunnat sova så värst mycket. Kanske beror det på att jag har hållit mig själv vaken genom att titta på gratis TV i cyberspace. Närmare bestämt OC. Jag kan nu meddela mina läsare att jag nu har sett det sista av alla OC avsnitt och kommer inte på lång lång tid att åter gå till denna serien. Jag har efter tre år nu sett alla fyra säsonger och jag erkänner att jag grät en skvätt i slutet. Skandaler, Lycka, Kärlek, Hat, Mindrevärdeskomplex, Klasskilnade och mycket anat har jag haft nöjen att fylla mina nätter med. Men nu är det anat som gäller, nämligen sova; så tack för alla fina stunder Ryan, Seth, Summer, Taylor och alla ni andra!


1 kommentar:

  1. blanche, jag läser att du har tittat på OC. jag är enormt stolt

    SvaraRadera