söndag 4 december 2011

Min fina trädgård...

Han var inte meningen...

Sitter på bussen på väg hem till Sthlm. Nu börjar jag tröttna. Har suttit här på samma plats snart sex timmar. Jag börjar få ont i rumpan, magen, ryggen (efter att jag likt ett barn stod upp i bussen i går trotts att Malle sa åt mig att sittsa, varpå chauffören tvärnitar och jag flyger fram och slår ryggen i ett handtag.) Men jag är rätt glad ändå!

Runt mig pratar människor förfullt i sina mobil telefoner och sitter med sina datorer och ingen pratar med varandra. Det är rätt spännande ändå, att ingen samtalar med någon dem inte känner trotts att vi sitter i samma sitts och har suttit här längelänge.. Välkommen till Sverige!

En vecka har jag nu varit borta från Sthlm-land, men det känns som en månad för jag har träffat så mycket människor som jag inte träffat på många år. Och så har jag fått äta min första (dock inte sista) Flafflaffel från Malmö för bara ynka tjugo svenska riksdaler, och den var såå god.

Paret bredvid mig smackar när dem ska pussas, det är störande för dem pussas mycket...

SNART HEMMA; SKA BLI SKÖNT!

Ai Loen Vi måste samtala snart för 白公主 saknar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar