måndag 15 augusti 2011

Taiwaneser i Sverige

Nu är det officiellt, jag är inte gift, har inga barn, men jag ska vara en herres tjänarinna genom att jobba i Credo som vill göra Jesus Kristus - Känd Trodd Lydd och Älskad. Jag ska vara en förebild för unga kristna ute på skolorna runt om i landet. Och vet ni vad? Jag älskar redan mitt jobb och hoppas det kommer att förbli så.

Sitter och tittar på en film om Formosa, Taiwan, ROC. Efter en dag på Västerås gator och Domkyrka hamnade vi i en väns hus med grillning och härliga samtal. Kvällen avslutades med att åka runt i skogen och leta efter MOOSE och när man söker efter stora djur i skogen så kommer dem aldrig fram, fråga någon som vet... (Mandy Pand)

I Övrigt så har helgen innehållit två nätter i Örebro, en hel dag på Frizon, Tang Mien (nudelsoppa) och härliga dagar.



Wan An

1 kommentar: