fredag 19 augusti 2011

Nära på idé torka

Efter 4 dagar har jag nästan hamnat i någon slags idé torka utan dess like men på något vis så leder ändå Herren oss på rätta vägar. I går vad det surströmming på menyn och det gick hem hos vissa och hos anda inte men det vart en trevlig stund tillsammans och ett härlig minne.

I morgon BRÖLLOP. Ett bröllop som jag har väntat på sedan jag var 15 år. Skrev bröllopstalet redan i 3:an på gymnasiet så jag är förväntansfull. Men till detta hör också att jag inte funnit pappret som det står på så idag måste jag sätta mig ner och sammanfatta från minnet, med det ska nog gå bra. På detta så har min vän även blivit på tjocken vilket gör dem mill tre stycken som ska gifta sig i morgon, trippel lycka! Jag och Immis har fått den äran att sjunga och jag är faktiskt lite nervös, jag vill så gärna göra det bra denna gången och med min tro så kommer det nog att bli så.

FRULLE RULLE väntar, see you sooon!

Puss B


Från dem gamla goda tiden Ludde och MES















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar