måndag 24 oktober 2011

Vinterjacka i Transtrand i oktober? Det sägs att det kan komma snö :D

Idag åker jag upp till Transtrand för att gå min första vecka på ledarutbildningen. Vi ska undervisas i Bibels alla ledare och det är först idag som jag känner att det ska bli roligt. Förra veckan har innehållit mycket varje dag så jag har inte hunnit tänka så mycket på denna veckan. I Helgen bar det iväg till Tallin Estland med fina flickor. Det var en härlig tripp dock så tror jag inte att kryssning är min grej, det känns fortfarande som jag gungar på båten. Hes heten har intagit min röst, jag låter rätt sexig men det får ni gjärna hjälpa mig be över att jag inte insjuknar under veckan i Tranis.

Nu ska jag packa det sista sedan laga lite matsäck.

Ha en fin dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar