tisdag 7 juni 2011

Princessan blir en 007-agent

Sitter på tåget hem till Västerås från Stockholm. När jag kommer fram till biljettautomaten blinkar den rött, den är ur funktion. Varför är den ur funktion i rusningstrafik i Stockholm, sjukt konstigt. Senast jag åkte från staden fick jag betala 230 kr på tåget, så mycket betalar jag inte igen. Så idag vill jag tacka tekniken för att den finns.. Jag kliver på tåget, sätter mig på snabbaste plats. Jag kastar upp datorn och snabbt som ögat går jag in på SJ.se skriver vart jag ska, betalar på plats och tada; 5 min senare kommer ett sms till mobilen och tada; så har jag min biljet. Jag kände mig som en 007 agent. När konduktören kom var allt som vanlig igen.

Mandy Pand; Tack för två fantastiska dagar. Vilket Land vi bor i och vilken vacker stad Stockholm är. Kungen vilken man och Sivliva vilken kvinna. Det kan inte vara lätt att vara dem i all denna hysterin. Jag tycker i alla fall att deras familj verkar vara en helt vanlig svensson familj. Jag gillar dem.

Nu väntar jobb och planering för nästa vecka åker jag och är ledare på Transtrand. Jag är sååå förväntasfull!!



Blanche den mörka & Mandy Pand den ljusa




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar